Pages

Wednesday 21 September 2011

Live Streaming TV 2 Jepun Lawan Malaysia 21 September 2011| Kelayakan Olimpik 2012



       Petang ini bermula jam7:00 petang waktu Malaysia akan berlangsung perlawanan peringkat kumpulan Pusingan Akhir Kelayakan Olimpik 2012 antara pasukan Malaysia menentang pasukan Jepun di Stadium Tosu,Japan.
         Sebenarnya sudah terlalu lama pentas Olimpik tidak dijejaki skuad bola sepak negara kita.Sepanjang tempoh 39 tahun lalu, wajah- wajah kesayangan peminat bola sepak tempatan yang menyarung jersi Malaysia sering bersilih ganti, namun belum cukup berupaya mengulangi pencapaian skuad kebangsaan yang layak beraksi pada Sukan Olimpik 1972 di Munich, Jerman.





......dan malam ini bakal menyaksikan perjuangan anak-anak buah jurulatih bola sepak negara Ong Kim Swe bagi mengembalikan semula maruah bola sepak negara di pentas olimpik..semoga semua pemain dapat memberikan yang terbaik petang nanti..
Di bawah ini adalah video bagi streaming perlawanan tersebut secara langsung di tv2..Untuk Makluman semua,siaran secara langsung di astro arena dan juga tv2 akan bermula jam 6:45 petang ..klik  link ini untuk dapatkan live streaming perlawanan tersebut. atau klik TONTONTVTM online

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...